AirFlow Starship – самий економічний вантажний автомобіль у світі

Сьогодні багато говорять про гібриди та електрокарах, більшість автоекспертів вважають, що майбутнє автопрому за такими автомобілями, однак, є й ті, хто не поділяє оптимізму екологів. Як і у будь-якого виду палива, електричної енергії є певні недоліки, більшість з яких, пов’язане з акумуляторною батареєю, її ємністю, швидкістю зарядки і екологічністю виробництва. Добре відомо, що для виробництва літієвої батареї потрібно багато ресурсів. Крім цього, для виробництва енергії використовують певну кількість корисних копалин (здебільшого продукти переробки нафти і природного газу).

Іншими словами, електрокари ніяк не можна назвати екологічно чистим транспортом, хоча такі машини користуються популярністю саме свого позиціонування, як екологічно чистого продукту. Як уже було зазначено, крім затятих прихильників і пропагандистів електрокарів, є і ті, кого вважають недостатньо досконалими. Ці люди створюють автомобілі, які своїм прикладом показують, наскільки можуть бути ефективні традиційні технології при грамотному підході. Один з таких прикладів, вантажівка Starship, побудований компанією AirFlow Truck Company за замовленням нафтового гіганта Shell.

Як показали випробування, експериментальної тягач, приблизно в 2,5 рази ефективніше своїх серійних аналогів. Творці вантажівки з задоволенням діляться всіма секретами. Як кажуть в AirFlow Truck Company, великого секрету немає, вся справа в грамотній опрацювання дизайну.

Варто почати, що силует вантажівки сильно нагадує швидкісний поїзд, з сильно витягнутим носом. Завдяки незвичайній формі носової частини, значно знижується коефіцієнт аеродинаміки, але низький коефіцієнт опору, це не єдиний секрет.

Також машина позбавлена традиційної радіаторної решітки, її місце зайняли спеціальні керовані заслінки, вони відкриваються лише у випадку, якщо двигун починає перегріватися.

При русі Starship, деяка частина повітря неминуче потрапляє під днище. Для того щоб уникнути негативних наслідків, фахівці створили спеціальну багатоканальну систему відводу повітря, з-під днища. Оригінальна форма носової частини, це, безсумнівно, важливий елемент, але далеко не єдиний. Варто також сказати, по всьому периметру автомобіля встановлені спеціальні обтічники, вони також допомагають боротися з опором повітря. Більш того, інженери AirFlow Truck Company, розробили цілу систему спеціальних шторок, які розташовуються в задній частині причепа і дозволяють уникнути завихрення повітря.

У рух Starship призводить двигун Cummins X15, потужністю близько 400 сил, він працює в парі з 18-ступінчастою коробкою, але не все так просто. Starship, це тривісний вантажівка, Cummins X15 розкручує дві з трьох осей. Третю вісь обертає електродвигун. Тобто, по своїй суті, Starship є гібридом, але електромотор працює тільки тоді, коли йому потрібна додаткова потужність, наприклад, на підйомах. Коли машина їде під гору або гальмує, електрика виробляється, завдяки хитрій системі рекуперації енергії. Крім цього, на даху причепа встановлений блок сонячних батарей, завдяки їм може поповнюватися запас акумуляторів.

Starship, це приклад високих технологій, спроба показати, наскільки ефективним може бути звичний транспорт, але, на превеликий жаль, поки вантажівки немає шансів з’явитися на громадських дорогах.

Залишити відповідь